Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti EM-EKO s.r.o.

se sídlem U libeňského pivovaru 1, 180 00
Praha 8 identifikační číslo: 26496895
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 85889

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

                a)    Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") obchodní společnosti                         EM-EKO s.r.o. se sídlem U libeňského pivovaru 1, 180 00
 Praha 8 identifikační číslo:                         26496895
  zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl                         C, vložka 85889 (dále jen „prodávající") upravují vzájemná práva a povinnosti                         smluvních stran vzniklé v souvislosti  nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní                         smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále                         jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.                         Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese                          www.em-eko.cz, a to  prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní                         obchodu").

                b)    
Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání                         webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.em-eko.cz (dále jen                         „webová stránka") a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují                         na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, jedná při                         objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti.

                c)     Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě.                         Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních                         podmínek.

                d)    Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.                         Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu                         lze uzavřít v českém jazyce.

                e)    Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením                         nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění                         obchodních podmínek.

2. NÁKUPNÍ ŘÁD

2.1. Povinnosti prodávajícího

               a)    Zveřejněné ceny jsou konečné a včetně DPH, které skutečně kupující zaplatí za                                      dodané zboží.

               b)    Informovat kupujícího o cenách za dopravu dle vzdálenosti a objemu zboží         

               c)     Informovat kupujícího o stavu objednávky, dodacích lhůtách a včas také                                                     o jejichpřípadné změně.

               d)    Prodávající je povinen v souladu se zákonem 367/2000 Sb. do 14 dnů převzít bez udání                        důvodu od kupujícího zpět nepoškozené a nepoužívané zboží a vrátit  kupní cenu.

               e)    Neposkytnout osobní údaje kupujícího třetím osobám.

 

2.2. Práva a povinnosti kupujícího

a)    Kupující zodpovídá za správnost poskytnutých údajů, především za adresu dodání.

b)    Kupující má právo, pokud se vyskytne vada, zboží ve lhůtě 24 měsíců reklamovat.

c)     Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží na adresu                       prodejce do 14-ti dnů od doručení.

d)    Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to                     písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení                   písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat. 

 

2.3. Způsoby platby

a)    Bankovní převod

b)    Platba poštovní složenkou

c)     Dobírkou

d)    Hotově


2.4. Dopravné a balné

a)    Cena a způsob dopravy je stanovován individuálně podle způsobu dopravy, objemu             zásilky a ceny zboží.

b)    Způsob dopravy - poštou, zásilkovou firmou (PPL) nebo dopravním prostředkem                     prodejce.

c)     Při předání je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (porušení krabice nebo         obalu) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo         poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit prodávajícímu, sepsat s dopravcem         škodní protokol a tento neprodleně zaslat prodávajícímu. Pokud převzetí zásilky         kupujícím od dopravce je stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné         reklamace neúplnosti nebo poškození zásilky není nárok.


3. Reklamační řád

                a)    Prodávající odpovídá za vady, které má prodaná věc při převzetí kupujícím a které se                         vyskytnou po převzetí věci v záruční době. U věcí prodávaných za nižší cenu                         neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.



                b)    Záruční doba je dva roky, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo                         záručním listě vyznačena doba delší. Pokud je záruční doba delší než dva roky, určí                         prodávající podmínky a rozsah této záruky v záručním listě.



                c)     Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím.



                d)    Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně                         odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Nebyla-li                         věc ještě použita, může kupující namísto odstranění vady požadovat výměnu věci,                         nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Prodávající může vždy                         namísto odstranění vady vyměnit věc za bezvadnou.



                e)    Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně                         užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci anebo má právo od                         smlouvy odstoupit. Tytéž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné,                         jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší                         počet vad věc řádně užívat. ( Třetí stejná nebo čtvrtá různá závada ).



                f)     Má-li věc prodávána za nižší cenu vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující                         místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.



                g)    Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc                         koupena.

                h)    Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li                         uplatněna v záruční době.



                i)     Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení                         opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně, začne                         běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.



                j)      Podnikatel nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých                         případech do tří pracovních dnů. Reklamace, včetně odstranění vady musí být vyřízena                         bez zbytečného odkladu,nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud                         se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty je                         vada považována za neodstranitelnou (viz. bod e)

 

 

Všechny kontaktní údaje zákazníka, kde musí jako fyzická osoba uvést jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, adresu elektronické pošty a platné telefonní číslo používáme pouze ke komunikaci se zakaznikem. Tyto údaje jsou řádně zabezpečeny tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití.